پرسش و پاسخ – مرکز تماس

 واحد مرکز تماس حامی‌سان  همه روزه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی نیاز کسب و کار شماست و نسبت به درخواست شما ارائه سرویس می‌کند. [مرکز تماس]

 پنل مانیتورینگ مرکز تماس حامی‌سان  این توان را به شما میدهد تا داخل پنل خودتان لاگین کرده و در لحظه بتوانید تمام اطلاعات مربوط به کال سنتر خودتان را مشاهده کنید. [مرکز تماس]

واحد آموزش مرکز تماس حامی‌سان  با تجربه بالای خود در زمینه آموزش، بعد از عقد قرارداد در اختیار شما قرار میگیرد تا طی بازه زمانی ۱ هفته تا ۲ ماهه نسبت به پیچیدگی فرآیند های سازمان شما تمام موارد را مستند‌سازی کند و به کارشناسان پاسخگوی واحد مرکز تماس و پشتیبانی منتقل کند.

 تیم پشتیبانی آنلاین حامی‌سان  با تجربه بالا در زمینه خدمات آنلاین مشتریان و تخصص در زمینه پاسخگویی مناسب به ایمیل ها و نظرات کاربران کسب و کار شما به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی است. [پشتیبانی آنلاین]

هر گونه محتوایی که در فضای مجازی در قالب سایت و اپلیکیشن توسط کاربر پست شود مانند ارسال فیلم توسط کاربر روی سایت یا اپلیکیشن آپارات، محتوای کاربر محور (UGC) گفته میشود. این محتواها در فضای اینترنتی ایران نیاز به بازبینی و بررسی از لحاظ خط قرمزها و قوانین فضای مجازی دارد. بررسی این نوع محتوا کاری حساس بوده که بعضا با خط قرمز های موجود و پیچیدگی زبان فارسی، ابزارهای اتوماتیک موفق به بررسی دقیق محتوا نمیشوند و تیم متخصص مرکز تماس حامی‌سان  با سابقه بررسی میلیون ها محتوا میتواند این اطمینان خاطر را به شما بدهد که محتوای خلاف قوانین بر بستر سایت یا اپلیکیشن شما پست نخواهد شد. [پشتیبانی آنلاین]

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

محتوای ضامنی اینجا وارد شود

سوالات متداول به شما کمک نکرد ؟

در این بخش میتوانید راههای تماس با ما را بیابید.

قیمت خدمات پشتیبانی شما چند است؟

واحد مرکز تماس و پشتیبانی حامی‌سان  دارای توانایی شخصی سازی شدن است. به این معنا که خود را با کسب کار شما همگام و همراه می‌کند. به همین خاطر پیشنهاد قیمت همیشه نسبت به کسب و کار شما مطرح می‌شود و بهترین راه ارائه درخواست شما از طریق فرم ارسال درخواست است تا همکاران ما بعد از بررسی های لازم پیشنهاد خود را در قالب یک پروپوزال به شما ارائه کنند. [ارسال درخواست]

خدمات ما به چه صورت است ؟

با در نظر گرفتن ارزش بالای مشتری در بازار رقابتی امروز و وجود رقبا در هر صنف، راضی نگه داشتن مشتریان در هر سازمانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه همین امر باعث افزایش مشتریان در هر کسب و کاری خواهد شد. با در نظر گرفتن این موضوع که همواره به عنوان یک چالش در سازمان ها مطرح است، شرکت حامی‌سان تیمی متمرکز و حرفه ای در زمینه ارائه خدمات مرکز تماس ایجاد کرده تا بتواند با قرار گرفتن در کنار کسب و کار سازمان شما، کمک کند تا واحد مرکز تماس تان برون سپاری شود و در خارج از سازمان شما صورت پذیرد.