پروژه های نرم افزار

  • پرتال پذیرندگان:

    پرتال پذیرندگان جهت سهولت دسترسی و ثبت نام واجدین شرایط دریافت دستکاه خودپرداز طراحی . پیاده سازی گردید.

  • آرشیو اسناد:

    به جهت تجمیع و یکپارچه سازی کلیه اسناد و جمع آوری درخواست ها، طراحی و تولید سامانه آرشیو اسناد به موازات سامانه های در دست اقدام، نیز در دستور کار قرار گرفت.

  • طراحی و مشاوره نرم افزارهای بر بستر وب:

    طراحی کلیه پرتال ها و وب سایت های گروه مالی گردشگری

  • طراحی سامانه هوش تجاری هلدینگ گردشگری:

    با توجه به نیاز مدیران عالی رتبه سازمان گردشگری مبنی بر نظارت بر عملکرد شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، فاز اول سامانه هوش تجاری با نام سامانه فانوس طراحی و پیاده سازی گردید که برخی از قابلیت های آن به شرح زیر می باشد

    امکان ارائه گزارش براساس درصد پیشرفت هر پروژه

         – امکان مشاهده اطلاعات مالی هر پروژه شامل، بودجه…

         – گردآوری و نمایش اطلاعات شرکت ها

         – امکان نظارت تصویری آنلاین پروژه های عمرانی

  • راه اندازی اتوماسیون اداری یکپارچه در هلدینگ گردشگری:

    جهت تسهیل و یکپارچه سازی در امور مکاتبات بین شرکت های گروه مالی گردشگری این شرکت اقدام به راه اندازی و ارائه سامانه اتوماسیون اداری یکپارچه کرده است. سامانه مذکور از طریق شبکه اینترانت داخلی هلدینگ و همچنین از طریق بستر اینترنت به صورت امن در دسترس می باشد.

  • سامانه تلفنی، تیکتینگ و مدیریت مشتری پارس لاجیک:

    از آنجایی که مسئولیت بخش مرکز تماس بانک گردشگری به عهده شرکت TIT می باشد، جهت انجام هرچه بهتر امور مربوط به مشتریان از لحظه تماس چه به صورت تلفنی، چه پست الکترونیک و چه سایت بانک گردشگری و از طرفی پیگیری تیکت های ایجاد شده روال پیگیری و پاسخ برای موارد مذکور ایجاد و در اختیار واحد مربوطه قرار گرفته است

پروژه های زیرساخت شبکه

پروژه های خدمات پرداخت الکترونیک 

  • سامانه جامع درخواست دستگاه کارت خوان:

    این شرکت با توجه به نیاز بانک گردشگری مبنی بر مدیریت درخواست پذیرندگی، اقدام به تولید سامانه جامع ثبت درخواست پذیرنگی نموده است. در این سامانه امکان مدیریت توزیع درخواست براساس سیاست های بانک وجود دارد. برخی از ویژگی های اصلی این سامانه به شرح زیر می باشد:

    سامانه براساس پروتکل و مستندات و الزامات شاپرک ایجاد شده

    امکان اتصال از طریق وب سرویس به تمامی شرکت های psp به منظور ارسال و دریافت درخواست ها

    امکان توزیع درخواست های ثبت شده مطابق با سیاست های سازمان و صلاحدید اداره پرداخت نوین

    امکان ثبت درخواست پذیرندگان حقیقی و حقوقی (شامل درخواست های پایانه فروش و درگاه پرداخت)

    امکان ثبت درخواست تغییر شبا

    امکان ثبت درخواست جمع آوری و…

پروژه مرکز تماس

  • مرکز تماس – کال سنتر (CALL CENETER)

    مرکز تماس و ارتباط با مشتریان، شعب و همکاران بانک گردشگری