خدمات

شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری به عنوان یک شرکت متخصص در زمینه فناوری اطلاعات، خدمات تخصصی زیر را ارائه می‌دهد.

زیرساخت، شبکه و پشتیبانی

خدمات شرکت ما در حوزۀ زیرساخت با تکیه بر ۱۰ سال سابقه از مهم‌ترین و گسترده‌ترین فعالیت‌های مجموعه است. تجهیز شعب بانکی از مرحلۀ عمرانی، زیر‌ساخت و شبکه و خطوط مخابراتی، سیستم‌های حفاظت الکترونیک و دوربین‌های مدار بسته توانمندی و مهارتی را در اختیار ما قرارداده تا در مراحل ارائۀ مشاوره، طراحی، اجرا و پشتیبانی این خدمات جزء برترین‌های این حوزه باشیم.

محصولات و راهکارهای نرم افزاری

تیم توسعۀ نرم افزار این شرکت ابتدا با هدف تبدیل شرکت‌های گروه مالی، به نرم افزاری اختصاصی مورد نیاز کسب و کار خود و در بخش دیگر نرم افزارهای یکپارچه برای مدیریت بهینۀ هلدینگ، شروع به فعالیت کرد. راه اندازی و پشتیبانی اتوماسیون اداری یکپارچه، سامانه آرشیو اسناد برای تمام شرکت ها، سامانه جامع منابع انسانی و سامانه هوش تجاریBI و پورتال پذیرندگان در حوزه کارتخوان از جمله فعالیت‌های این تیم است. 

خدمات پرداخت الکترونیک

شرکت توسعۀ فناوری اطلاعات گردشگری در ۲ سال گذشته فعالیت خود را در زمینۀ بازاریابی، نصب و پشتیبانی دستگاه کارتخوان برای بانک گردشگری آغاز کرده است و در این زمینه علاوه بر افزایش سرعت ارائه خدمات به متقاضیان، کارتخوان‌های متصل به حساب گردشگری فرآیند این کار را تسهیل کرده‌است. از جمله کارتخوان‌های قابل نصب برای مشتریان: کارتخوان تلفنی (Dialup)، کارتخوان شبکه‌ای (Lan)، کارتخوان بی‌سیم، کارتخوان (Wi-Fi) و کارتخوان متصل به رایانه‌ (PC-Pos)

 

مرکز تماس ۲۴ ساعته

مرکز تماس پل ارتباطی هر شرکت با مشتریانش است. همیشه سوالاتی در مورد نوع خدمات و نحوه ارائه آن، مشکلاتی در حین دریافت خدمات و یا نارضایتی از عملکرد سازمان وجود دارد که باید با حوصله و وسواس شنیده و به واحدهای مرتبط سازمان جهت پاسخگویی به نیاز مشتریان منتقل شود. هر چند وجود مرکز تماس در کسب و کار ما یک مزیت رقابتی نیست، یک امر ضروری است تا رضایت و ماندگاری مشتری، سود دهی و تداوم برند را در پی داشته باشد.

تجربیات ما

در طول سال‌هایی که تیم ما در شرکت توسعه فناوری اطلاعات گردشگری مشغول فعالیت بوده‌اند، تجربیات گرانبهایی کسب شده است، برخی از مهمترین تجربیات عبارتند از:

۱. طراحی سامانه هوش تجاری هلدینگ گردشگری

با توجه به نیاز مدیران عالی رتبه سازمان گردشگری مبنی بر نظارت بر عملکرد شرکت های زیر مجموعه هلدینگ، فاز اول سامانه هوش تجاری با نام سامانه فانوس طراحی و پیاده سازی گردید.

۲. راه اندازی اتوماسیون اداری یکپارچه در هلدینگ گردشگری

جهت تسهیل و یکپارچه سازی در امور مکاتبات بین شرکت های گروه مالی گردشگری این شرکت اقدام به راه اندازی و ارائه سامانه اتوماسیون اداری یکپارچه کرده است. سامانه مذکور از طریق شبکه اینترنت داخلی هلدینگ و همچنین از طریق بستر اینترنت به صورت امن در دسترس می باشد.

۳. پرتال پذیرندگان

پرتال پذیرندگان جهت سهولت دسترسی و ثبت نام واجدین شرایط دریافت دستگاه خودپرداز، طراحی و پیاده سازی گردید.

دیگر پروژه‌های موفق

۴. آرشیو اسناد

این بخش به جهت تجمیع و یکپارچه سازی کلیه اسناد و جمع آوری درخواست‌ها، طراحی شده است و تولید سامانه آرشیو اسناد به موازات سامانه های در دست اقدام، نیز در دستور کار قرار گرفت.

۵. طراحی و مشاوره نرم افزارهای بستر وب

طراحی کلیه پرتال ها و وب سایت‌های گروه مالی گردشگری

اسکرول به بالا